i wanna bombangbang

hejj !
sittter och lyssnar på broken-hearted girl å chattar m linn, kom hem för ett tag sen från en mysig filmkväll me min bästaste.
vi åt ostkrokar, godis och så på luftslottet som sprängdes. mysigt!♥
haha linn, hej.. hej.. hej... hej... hej... hej... hej... hej.. hej.. hej.. hej.. osv.
höll på sådär typ hur länge som heltst.. haha
jah, men idag har vi iaf varit på nordpoolen m klasen å alla i c.
det var typ kul, men blev mest att sitta i bubbelpoolen ist för att bada. (y)
haha men de funkar ju oxå (y)
allt slutade med att alla badade förutom jag å linn, för vi satt å åt glass, yäh
juste, linn svimma typ.. och jag höll på dö. för jag trodde fan hon skulle döö.. blev svin rädd!
men det gick bra, som tur var! ♥
mitt finger e blått :( jag klämde de i låset på cykeln.. fråga inte hur jag lyckades.
heddåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0