1årsdag ! ♥

hejhejj
jag har inte bloggat på hur länge som helst, jag vet..
men jag har helt enkelt inte orkat eller hunnit typ.
kan ju berätta att sundsvall var sjukkt kul, TP NÅGOT AV DE BÄSTA PÅ SOMMARLOVET (a)
men nu är de sluuuut..
fast skolan idag var väl ganska ok, vi gjorde inte så mke utan bara tp snackade åde.
sen efter skolan for jag å linn till willis, för jag skulle köpa hårfärg, blev rött.
sen for vi hem, och lite senare till exotic för att fira våran 1 årsdag, vi har känt varandra i ett helt år, har gått hur snabbt som helst, och varit hur bra som helst ! ♥
maten var as god, och så åt vi glass till efterrätt, å snackade om massa. sjukt mysigt vare! <3
sen tog vi bussen till svö å var m fanny ett tag, åsen följde ludde oss hem.



syster jag älskar dej mest ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0